01/02/2017

תגיות:
,,

חמסה, כלבה שעברה התעללות ושוקמה זכתה בהורים מאמצים

יש כלבים שאתה פשוט לא יכול שלא להעריץ. חמסה היא כלבה כזאת. כלבה שעברה כל כך הרבה זוועות ונלחמה בלי סוף. אני לא יודעת מאיפה שאבת את כל הכוחות האלה ילדה- אבל את פשוט כלבלבונת שאני מעריצה. הדהמת אותנו שוב ושוב, איך יצאת מכל סיבוך נוראי אליו הגוף נקלע, לא נשברת, תמיד נלחמת ולא שוכחת להודות בלי הפסקה, בנשיקות חמות ואוהבות, לכל מי שמטפל בך בלי סוף.
בחודש יולי 20166 התקבלה קריאה על כלבה ששוכבת בצד הכביש, אחרי שנגגררה, כל גופה פצעים ושתי רגליה מרוסקות. את הסיפור המלא של חמסה העלנו כאן  והמשכנו ועדכנו אתכם כאן כל הזמן.
כשהגוף כבר התחזק היא החלה לעבור ניתוחים ברגליים. עוד ניתוח ועוד ניתוח עדיין לא היתה מסוגל ללכת. היא עברה שיקום ופיזיוטרפיה, במהלכם הגוף שוב קרס ושוב היתה מאושפזת בבית החולים ולא ויתרה- שאבה (אלוהים יודע מאיפה) עוד כוחות, התאוששה וחזרה לעוד שיקום ארוך.
חצי שנה של בתי חולים ואישפוזים והיום- היא סוף סוף יוצאת לחיים!
אנחנו הכי מתרגשים לספר לכם היום שירדן ורמי המדהימים אימצו היום את חמסה!!!!!!!!!!!
גיבורה שלנו, אנחנו הכי גאים בך בעולם, נתת לכולנו כוחות גם כשלך כבר לא היו והוכחת לכולנו שאין דבר העומד בפני הרצון- לחיות!
הרבה התעניינו באימוץ שלך ונרתעו כשראו שאת לא מתרוצצת כמו כל כלב רגיל (אחרי הכל עברת זוועות בלתי רגילות) אבל את ההורים החדשים שלך זה לא הרתיע בכלל- הם יודעים שזכו באוצר, בגיבורה שגם בסרטים- כמוה לא רואים.
מחכים כבר לתמונות מרגשות מהבית!