21/12/2016

תגיות:
,,

מישהו לרוץ אתו - יום אימוץ כלבים לחובבי ריצה ופעילות גופנית

שבת 24.12.16  בשעות   12:00 עד 15:00

בבית המחסה בכפר רות

האם כבר שמעתם על כלבים חובבי ספורט? בעמותת 'תנו לחיות לחיות' מספרים כי בבית המחסה שלהם מועמדים לאימוץ לא מעט כלבים שמוגדרים כ'כלבים שמתאימים לספורטאים'. "הכוונה היא לכלבים אנרגטיים במיוחד, שמומלץ לאפשר להם לפרוק את האנרגיה באמצעות ריצה ומשחקים. הם יכריחו אתכם לא להתעצל ולהזיז את עצמכם בכל יום, ויגרמו להרבה מצב רוח טוב", אומרת המאלפת של 'תנו לחיות לחיות' גל בכר.

כעת מקיימת 'תנו לחיות לחיות' לראשונה יום אימוץ מיוחד, שבו במרכז הבמה יעמדו הכלבים הללו, שיעזרו לקהל חובבי הספורט לצאת לרוץ , ולהתמיד בזה.

את המאמצים הספורטיביים יקבל בחיוך עם כוס שייק ספורטיבי מר ישראל לשעבר, איש השרירים וכוכב הרשת, מישל טרוני. מישל,  שהחליט לחבר בין חיבתו לכושר ואהבתו לבעלי החיים יקיים שיעור ספורט קצר ויספר איך בשביל להתמיד ולדבוק במשהו, כל אחד צריך מישהו לרוץ אתו.

  • הקדמה של מישל טרוני – כושר, עוצמה, כוח – והשפעה לטובה.
  • שיעור ספורט עם מישל- סיבוב ריצה עם הכלבים בשדות
  • מאלפת שתעזור לכם למצוא את הכלב שמתאים במיוחד עבורכם
  • כל ספורטאי יקבל עלון עם המלצות לתזונה צמחית מותאמת במיוחד לספורטאים, נכתב על ידי דיאטנית קלינית מוסמכת.

מי שלא יכול להגיע ליום האימוץ המיוחד, מוזמן להיכנס לכאן למדור של 'אמצו כלב', ובשאלון הסינון לסמן "מתאים ל": ספורטאים. ניתן לצפות בצילומים ופרטים של עשרות כלבים המתאימים לספורטאים.

יום האימוץ 'מישהו לרוץ אתו' – כלבים שיעשו לכם חשק לרוץ, יתקיים בשבת 24.12  משעה  12:00 בבית המחסה בכניסה לכפר רות  (עד השעה 15:00)