08/12/2016

תגיות:
,,

לאמץ חתול

מבצע אימוץ חתולים
חורף 2017
עמותת 'תנו לחיות לחיות' יוצאת במבצע גדול למציאת מאמצים למרבית חתולי בית המחסה שבכפר רות. "בשנים האחרונות הגיעו אלינו חתולים במצבים הקשים ביותר וכן הרבה מאד אימהות עם גורים. הם שוקמו וטופלו, אך רק למעטים נמצאו בתים. לאחר חשיבה והתייעצות עם אנשי המקצוע שלנו, הוחלט למצוא בהקדם בתים או קהילה חדשה למרבית חתולי בית המחסה שלנו, ולהשאיר רק את העיוורים והנכים, שלהם נדאג לתנאים המתאימים", אומרת יעל ארקין, מנכ"לית 'תנו לחיות לחיות'. "המטרה היא פשוט לתת לכל אחד מהם את ההזדמנות לחיות בתנאים הטובים ביותר עבורו. עכשיו אנו עשים מאמץ מרוכז כדי למצוא לכולם בתים עוד במהלך החורף הקרוב".
בין עשרות החתולים המועמדים לאימוץ, כ-300 חתולי בית שיימסרו לאימוץ, ומספר דומה של חתולי קהילה – חתולים פחות חברותיים, שמתאימים יותר למגורים בחצר או להשתלב בין חתולי קהילה שמטופלים על ידי מאכילים שדואגים להם.
חתולי בית – 1+1
חתולי בית מכל צבע ומין, צעירים ובוגרים, החתולים מטופלים ובריאים. יימסרו למאמצים תמורת 'סל אימוץ'. חינם – ליווי של מומחית להתנהגות חתולים, עד לקליטה בביתו החדש.
סל אימוץ של חתול כולל את כל הטיפולים והחיסונים למשך שנה, וכן ניתוח עיקור / סירוס. מבצע – ניתן לאמץ שני חתולים בעלות של סל אימוץ אחד – 300 ₪.
חתולי קהילה
חתולי קהילה הם מהסוג שבעבר נקראו 'חתולי רחוב'. הם שונים מחתולי הבית בכך שהם פחות חברותיים לבני אדם. בגלל שחתול הוא חיה טריטוריאלית, אפשר להכניס אותם לקהילת חתולים אחרת רק בשילוב הדרכה והנחייה שתינתן על ידי אנשי מקצוע של העמותה.
נדרשים מאכילי חתולים אחראיים לשילוב חתולים בקהילת החתולים שלהם.
החתולים יימסרו כשהם כבר מעוקרים / מסורסים.
לפרטים על אימוץ חתולים – 03-6241776 שלוחה 3
האימוץ מבית המחסה בכניסה לכפר רות – 'תנו לחיות לחיות