25/09/2016

תגיות:
,,

הג'ודוקה אורי ששון הוא גבר שיודע להתרגש. לאחרונה התרגש במיוחד מפוסט בפייסבוק על כלבה בשם ליליאן, שמאושפזת במרפאה של 'תנו לחיות לחיות' ברמת גן. לליליאן המתוקה יש ראש שקצת נוטה הצידה והליכה קצת מצחיקה, ככל הנראה כתוצאה מתאונה, "אבל זו ממש לא סיבה לנטוש אותה אחרי 4 שנים בבית", נכתב בפוסט. ששון והחליט שהוא רוצה לבוא לבקר את ליליאן, ועוד כמה כלבלבים כמותה, ואולי יעזור למצוא להם למצוא בית.
"לצערי, ליליאן לא ממש רצתה ללכת אתי. לעומת זאת היה לי חיבור מדהים ומידי עם כלבון בשם גדי. מהרגע הראשון שהחזקתי אתו הייתה לנו כימיה, והלכנו לעשות קצת כיף בגינה, לצאת מהכלוב. גדי הוא גורון קטן ומתוק שסובל קצת מרעידות בגוף, אבל התרשמתי שזה ממש לא מפריע לו לקפץ ולשחק וללקק אותי".
כמו ליליאן, גם גדי מתקשה למצוא בית, כיוון שהוא סובל ממחלה נוירולוגית שגורמת לו לרעידות בלתי רצוניות, גדי הגיע לעמותה לפני כמה חודשים עם אחותו נטליה, שסובלת מאותה מחלה – מחלה שאין לה טיפול רפואי.
"חשוב לי להזכיר לאנשים שרוצים לאמץ כלב, ונרתעים מכלבים כמו גדי או ליליאן, שאף אחד לא מושלם, אבל מה שחשוב באמת זה החיבור הרגשי. לצערי אני לא יכול לאמץ את גדי בתקופה שאני כל הזמן בנסיעות לחו"ל, אבל עד שהוא יאומץ אני חושב להגיע שוב לבקר אותו. מצד שני, אני מקווה שיאמצו אותו בקרוב. כלב מתוק כמוהו לא צריך לחיות בכלוב במרפאה".
אתי אלטמן, מייסדת ודוברת 'תנו לחיות לחיות': "מרגש לראות גבר חסון וגדול בעל לב רחב, שמתרגש למראה של כלבים. אני מקווה שהנוער שהיום מעריץ את המדליסט האולימפי הטרי, יראה ויבין שכוח ועוצמה יכולים לבוא ביחד עם חמלה לבעלי חיים.

אורי ששון אף חתם לאחרונה על העצומה שתומכת בעמותות למען בעלי החיים ודורשת מן המדינה להגדיל את התקציב למען בעלי חיים חסרי בית.

ליליאן המשגעת וגדי המתוק מחכים עכשיו לחלק לכם חתימות ובעיקר- שתגיעו לאמץ אותם לבית חם. הם מחכים לכם במרפאה שלנו, דב פרידמן 8 רמת גן 036241776 שלוחה 4

קרדיט צילום – חמוטל ילין