25/09/2016

תגיות:
,,

כלב אומץ אחרי שחיכה 5 שנים בכלוב

5 שנים הוא חיכה. 5 שנים שהוא בכה בכלוב, התחנן לאהבה. 5 שנים שאני מעלה לכם כאן תמונות שלו וסרטונים שלו מתחנן שתגיעו להעניק לו כבר חיים אחרים. הבלונדיני הכי מהמם בכלבייה, שהגיע אלינו בגיל שנה ו-5 שנים ארורות וקשות חיכה וחיכה וחיכה..
כמו שאתם יודעים, אימוצים מרגשים אנחנו לא שומרים לסיכום השבת, אז קבלו את האימוץ המרגש, שקרה היום בצהריים ומאז ועד עכשיו נהרות של דמעות לא מפסיקות לשטוף את העיניים- ספייק שלנו, ספייקי ספייק האהוב הלך הביתה!
יונתן המהמם, הגיע לכלבייה והודיע שהוא מאמץ רק כלב שמחכה כבר שנים בכלוב. הרי זה לא נתפס בכלל השנים הארוכות האלה שהם בין הסורגים. ויונתן, יונתן המהמם שלנו ביקש להציל כזה אהוב. כן, היה לו קשה ליונתן להחליט-יש אצלנו כל כך הרבה כלבים שמחכים כבר 5 ו-6 ו-7 שנים בכלוב. ויונתן וספיקיי התאהבו- ועכשיו, במקום לחלום חלומות שכלואים בתוך סורגים, בין נביחות של כלבים- ספיקי יכול לראשונה מזה 5 שנים לישון באמת ולחלום על מה יעשה מחר עם האבא המושלם שזכה לחוות איתו חיים חדשים-מושלמים!
תודה יונתן!!!!!!!!!
ואתם- אל תתנו לעוד שנה להתחלף מבלי שהגעתם לעזור לנו להציל עוד אהובים שמחכים בכלוב כבר שנים. אנחנו מחכים לכם, גם בסוף השבוע הזה- לעוד אימוצים מרגשים, בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות