07/09/2016

תגיות:
,,

הפנינג אימוץ מיוחד

סטודנטים מהמכון הטכנולוגי בחולון למען 'תנו לחיות לחיות'

 

הפנינג אימוץ מיוחד

בבית המחסה לכלבים וחתולים

של 'תנו לחיות לחיות'

 

10.9.16 יום שבת בשעות 10:00 – 14:00

בוייז: תנו לחיות לחיות כפר רות

 

ביום שישי 10.9 יתקיים בבית המחסה של עמותת 'תנו לחיות לחיות' הפנינג אימוץ מיוחד לכלבים וחתולים, שהוא יוזמה של סטודנטים לעיצוב מהמכון הטכנולוגי בחולון, אשר מקדמים פרויקט התנדבותי בשם 'חבר אמת',  למען הכלבים והחתולים של העמותה.

 

ביום האימוץ ניתן לפגוש 200 כלבים אשר שוהים בבית המחסה,  לסייר סביב הכלובים או בחצרות הריצה, וכן ניתן לבקר בחתוליה, בה מתגוררים כעת קרוב ל-100 חתולים  בתנאים המתאימים במיוחד למגורי החתולים.

 

לכבוד האירוע המיוחד תושמע במקום מוזיקת רקע נעימה וכן יוצבו במקום דוכני מזון טבעוני ושתייה. ניתן יהיה גם לרכוש מוצרים של 'תנו לחיות לחיות' כתרומה לעמותה.

 

אביטל תירוש ואמיר הלל , סטודנטים לעיצוב במכללה הטכנולוגית חולון מספרים: "במסגרת אחד מקורסי הקיץ שלנו לקחנו על עצמנו פרויקט התנדבותי שקראנו לו 'חבר אמת', ובחרנו את עמותת 'תנו לחיות לחיות', כיוון ששנינו בעלי כלבים שאומצו בעמותות והנושא קרוב ללבנו. בנוסף להפנינג האימוץ שאנו מארגנים כדי לקדם את נושא האימוץ החשוב כל כך, אנו מארגנים גם אירועי התרמה. אירוע אחד בפאבים ומקומות בילוי לצעירים, ואירוע שני של הופעות במועדון יהושוע בתל אביב. היעד שלנו הוא לגייס 10,000 ש"ח ואנו מתכוונים לעמוד בו. זה אולי נשמע הרבה, אבל אנו יודעים שמדובר במעט, ביחס לצורך של בעלי החיים חסרי הבית בישראל. בנוסף, צילמנו סרטון מגניב המעודד אימוץ, שאנו מאד מקווים שיהפוך לויראלי, שאותו תוכלו לראות בקרוב ברשתות החברתיות".

 

הפעילות תתקיים בשעות 10:00 עד 14:00 ביום שישי 10.9

מוזמנים להגיע ולהכיר את החבר החדש שלכם במשפחה!

  • אימוץ יתבצע בנוכחות כל בני המשפחה
  • במקום צוות מיומן שיוכל להתאים לכם את הכלב או החתול המתאים לצרכי המשפחה